تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۲۷
636 بازدید
کد خبر : 2421

گزارش ماهانه بازار نفت اوپک

گزارش ماهانه بازار نفت اوپک

گزارش ماهانه بازار نفت اوپک (MOMR) مسائل مهمی را پوشش می دهد که بر بازار جهانی نفت تأثیر می گذارد و چشم انداز تحولات بازار نفت خام را برای سال آینده ارائه می دهد.

 این گزارش تجزیه و تحلیل مفصلی از تحولات کلیدی را ارائه می دهد که بر روند بازار نفت در تقاضا، عرضه و همچنین تعادل بازار نفت تأثیر می گذارد.

در تلاش برای ارتقای مستمر خدمات ارائه شده به خوانندگان، خوشحالیم که اعلام کنیم تحلیل ارائه شده در گزارش ماهانه بازار نفت اوپک اکنون بیش از هر زمان دیگری در دسترس است. از مارس 2017، نسخه الکترونیکی گزارش شامل یک ویژگی نشانک است که به خوانندگان امکان می‌دهد مستقیماً از فهرست مطالب به بخش‌های جداگانه دسترسی داشته باشند تا پیمایش گزارش را به آسانی یک کلیک انجام دهند.

علاوه بر این، از فوریه 2019، جداول کلیدی ارائه کننده آخرین اطلاعات در مورد تقاضای جهانی و تعادل عرضه نفت، از جمله تجدید نظر ماهانه؛ ذخایر نفت OECD و نفت روی آب؛ عرضه غیراوپک و مایعات گاز طبیعی اوپک؛ و تعداد دکل‌های حفاری جهانی – همانطور که در جداول پیوست MOMR آمده است – در وب‌سایت اوپک نیز در دسترس خواهد بود و برای سهولت استفاده در اکسل قابل دانلود خواهد بود.

فایل آخرین گزارش در انرژیمانیوز را از اینجا دانلود کنید

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi